Torres

Hej hej!
Tänkte vara lite duktig och uppdatera ännu en gång : ) Just nu sitter jag hemma och gör typ ingenting, ska snart se på Våra Bästa År tänkte jag : ) Ja, jag vet det är rätt töntig..*haha* Men det är ändå rätt spännande : )

Sen är jag inte allt för glad över att det snöar ute...*blä* Tänk om det kunde ta och bli sommar snart : )
Förra året den här tiden hade jag Spanien resan med mamma, moster och Linnea att se framemot! Ååååå så underbart det var! Saknar Spanien och vill vill vill åka igen!! SNART!!!!


La Mata Stranden i Torreveija! : )


En av alla underbara solnedgångar sedd från en av våra balkonger!!

Ja det var det! Nu börjar Days så nu ska jag se på det!


Kommentarer
Postat av: Monica

Mmmmm, jag saknar också vår resa!!!!! Gud, va härligt det var! Skulle vara kul med en repris!

2009-01-16 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0