Nu så!

Nu så, nu är jag helt inflyttad i min nya mysiga lägenhet! Jag är faktiskt helt nöjd med den, efter att ha målat kök och vardagsrum! Lite jobb kvar att göra med tapeter och så i hallen men förövrigt är det riktigt fint : ) I morgon har jag bott här i en vecka och jag törs nog säga att jag trivs, förrutom att jag är lite mörkrädd på nätterna..*hihi*


Dessutom har jag kostat på mig en liten gullig bärbar dator, som jag älskar..*hihi* Det är en sådan här "mini" dator ni vet?!


Nu ska jag ta och köra något vettigt men jag ska se till att lägga in lite bilder från mitt hem så snart som möjligt!


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: pelle

köra nåt vettigt vad är det ????

2009-01-06 @ 17:31:07
Postat av: JossaN

Haha oops..Menade ju GÖRA!

2009-01-06 @ 19:37:14
Postat av: linnea

Hehe du glömde berätta om din inneboende som kommer tillbringa MÅNGA nätter där ;) mohahahhahaa.... Jag kan betala hyra ;)

2009-01-07 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0