Inte gjort så mycket idag!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket! Dagen började med snö och åter snö! *haha* Jag gillar inte snö, eller okej då, det går an om man får sitta inne och titta på den och ha lite mysigt! Men måste man gå ut och pulsa runt i den så är det inte speciellt kul.. : )  Hur som hellst så var jag iväg på kursen i på förmiddagen och sen iväg på ett möte! När jag kom hem var brorsan och Cissi här med lilla Cappi! Dom åkte iväg till sina jobb och Cappi stannade kvar och vi sov lite middag tillsammans! Efter det så hände det inte så mycket mera! En trött Linnea ramlade in tillsammans med Monika framåt kvällen och jag följde med Monika när hon var chaufför åt Linnea, men Linnea ville hem redan klockan elva! Så, så mycket har det inte hänt idag och just nu sitter jag här och gör inte så mycket! Ska nog kanske ta och logga ut från msn och stänga av datorn och bänka mig framför tv:n! : ) I morgon vet jag inte heller riktigt vad jag ska göra, det återstår att se! : )

Kommentarer
Postat av: Linnea

WooowwW! Vad r det jag ser? erkänner du att det finns något gott om snö jossaN? Är du sjuk? :D



Haha men festen var ju rena kaoset. Folk skulle slåss, folk grät, folk bråkade, folk spydde. =P Sen mådde jag ju inte så bra heller. Så då vare trevligare å vara med er =) Puss på dig<3

2008-11-01 @ 10:28:13
URL: http://linnealind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0