En massa rappakalja!

Oj, vad dagarna går fort!Snart är det fredag igen, det är helt otroligt! Jag hinner inte riktigt med känner jag..*haha* Det står nog inte på förräns jag är gammal och grå! : ) Idag har jag i vanlig ordning varit på kursen, föreläsningen vi hade i dag var nog tyvärr inte allt för intressant men det kan man ju inte räkna med att det alltid ska vara! Lite roligare blev det när A tog över och "ledde" den..*hihi* Efter kursen kom kusin Magnus hit och drack kaffe, stackars dig som blev tvungen att stå ut med mitt dåliga humör och inte blev det bättre när snön började trilla ner från himlen! Efter ett tag begav vi oss hem till mig för att träffa Linnea, Monika och Linus! Linnea lånar nämligen min lägenhet i natt! Och ja, jag blir nog tvungen att be er om ursäkt för mitt humör också..*haha*  Tur att det inte varade så värst länge iaf..: ) Och erkänn lite kul tyckte ni nog att det var! Linus och Linnea är ju experter på att trycka på dom ömma punkterna..*haha* Aja, det är iaf det jag gjort under dagen, jag hann iof med ett besök hos brorsan också för att morsa på deras små prinsar! : ) Och Cissi det var ju synd att du inte var hemma, för det känns som att en föreläsning är på sin plats!! ; )

Nu ska jag inte skriva mer rappakalja! Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0