Pladder

Hejsan hej! Ja då var det måndag igen då, förrut hatade jag måndagar men nuförtiden känns dom faktiskt helt ok..Förrutom att det inte brukar finnas så mycket att göra på eftermiddagen/kvällen! Det kanske är för att dom flesta känner sig lite sega på måndagar!? Vad vet jag! Jag hoppas iaf på att nåt kul ska hända idag ! : ) Och hoppet är ju som bekant det sista som överger människan..*hihi* Idag har jag hur som hellst varit iväg på kursen, det var skoj och nu sitter jag förtillfället här hemma framför datorn och vet som sagt inte riktigt vad jag ska hitta på!
När jag ju nu ändå håller på och pladdrar så kan jag ju berätta vad jag gjorde under gårdagen! Till att börja med så tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon och efter det kom Monika hit så jag umgicks med henne en stund och efter det så umgicks jag med brorsan, Cissi och lilla Cappi! Jag förvånade även mig själv igår kväll med att faktiskt ta en ganska lång promenad i regnet : ) Nu vet ni det och det känns som att jag ska sluta skriva nu innan jag tråkat ut er alldeles för mycket!








Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi vad skulle jag göra utan dig jossaN? xD<3

Du tråkar ALDRIG ut oss ;D

Älskar dig<3

2008-11-10 @ 16:10:30
URL: http://linnealind.blogg.se/
Postat av: mamma

är det inte dags för lite nya inläggnu? tycker i alla fall jag o misse! puss puss

2009-01-28 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0