Utmanad av Linnea!2008-11-06

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
  Oj, det vet jag inte?
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 2 st kanske?
Vad tycker du om kärlek? Det är riktigt skönt när det går bra:)
När kramade du någon sist? Lilla Dennis idag..
Saknar du någon speciell person? Ja, det gör jag..
Har du svårt för att bli kär? Njae, det beror väl på personen..
När kysste/hånglade du med någon sist? Ja ni, jag vill inte bli för privat men det var den här veckan iaf : )
Ångrar du det? Nej, absolut inte : ) Det var underbart!
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte? Idag tror jag!
Har du hånglat med någon av samma kön? Inte hånglat men pussat!



HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Nej det har jag inte, tack och lov!
Hånglat med nån riktigt ful: Nej, då skulle jag nog inte ha gjort det!
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte gjort det?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja..
Varit nykter på nyårsafton? Ja, även om det var några år sedan!
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Fått din mamma att gråta? Ja, det har jag nog tyvärr..
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar?  Nej
Skämts över dig själv? Japp!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger?  Nej
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? *hemligt*
Vad hatar du verkligen? Falskhet och lögner
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Japp
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja det vill jag!
Vill du ha barn? Japp, flera stycken!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag!
Såg dig gråta? Monika
Fick dig att gråta? Det ni!
Du delade en cigg med? Linnea eller Monika skulle jag tro!
Du gick på bio med?
Cissi, Monika och Linnea
Skällde på dig? Mamma eller pappa skulle jag tro!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja det har jag!
Kramat någon? - Japp
Pussat någon? - Nej
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0