Jag har tankat!

Egentligen borde jag kanske ligga i sängen just nu, men jag är fortfarande lite uppe i varv så det känns som att jag kan sitta här och varva ner en liten stund!
Idag har jag hunnit med en hel del : ) För att dra det i lite korta drag så har jag umgåtts med Monika och Linnea större delen av dagen, hann även med att träffa brorsan, Cissi, Magnus och Cappi en liten stund! Brorsan och Magnus stötte vi även ihop  med på stan efter att jag och Linnea varit och hälsat på Monika på hennes arbete! Lite spännande var det, men jag kan ju säga att Linnea blev lite skraj..*haha* Hon satt nästan i knä på mig! Och vet ni vad jag har lyckats med alldeles själv? Jag har tankat : ) *hihi* Fast jag måste säga att jag var lite rädd när jag gjorde det, klockan var närmare 02.00 och jag var alldeles ensam på OK i Hälsingberg och dessutom är jag lite mörkrädd av mig! Nu har jag iaf lämnat av Linnea och Mr X så nu är det dags att sova! Go Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha Jag älskar dig JossaN! Vet du det?!<3<3

2008-11-09 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0