Hur kunde jag?

Idag har jag ingen bra dag! Ni som känner mig vet vad det beror på..Den här dagen har varit något possitivt i flera år..Men just idag så känner jag mig mest dum, hur kunde jag gå på det? Jag är helt enkelt för blåögd..Kan man lita på någon? Ja det är frågan det, jag hoppas det iaf..Jag känner mig inte deppad på något vis för att jag känner några "sådana" känslor (återigen ni som känner mig vet vad jag menar) utan snarare för att jag var så blåst och blåögd!Jag hoppas på att mediumet på seansen har rätt, jag behöver lite flyt just nu! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, än att jag hoppas på att få en bra dag trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0