Helgen och idag!

Hej på er! Det börjar bli dags för en liten uppdatering : ) Måndag idag, jag kanske ska börja berätta om vad jag gjorde i helgen? Fredag kvällen tillbringades tillsammans med Monika, Linus och Linnea, dessutom stannade Linnea kvar över natten, så efter att ha krigat med Linnea om sängen hela natten så vaknade jag väl halvt utvilad på Lördagen! Strax efter att vi vaknat började det droppa in folk här : ) Först kom kusin Magnus och sen kom Cissi och pojkarna! På lördagskvällen var jag först hem till kusin Magnus och såg på film, tills Monika och Linnea ringde och sa att dom var inne i stan och undrade ifall vi hade lust att träffa dom där, så då drog vi också ner dit! Igår söndag, gjorde jag till att börja med inte så jätte mycket jag var hem till brorsan en sväng, kvällen den spenderade  jag hemma hos A och kollade på film! Tack för en jätte mysig kväll söt! :)

Idag har jag varit iväg på kursen, och där bjöds det på mycket skratt idag! Ni är verkligen grymma allihop! Vad jag ska göra nu ikväll vet jag inte riktigt än, till att börja med tänkte jag ta en promenad sen får vi se!

Ja, det var väl det jag hade att komma med för tillfället, kanske inte allt för roligt..Men nu vet ni iaf vad jag har haft för mig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0