Fredag idag!

Fredag idag och helg i morron! Ja, jag vet inte riktigt vad helgen kommer att föra med sig! I kväll ska jag hem till Eva på "sexparty"..Ja det låter värre än det är, det är visst ett party då någon kommer och visar lite leksaker och sånt som man kan få köpa! Så jag hade faktiskt tänkt bli lite berusad i kväll : ) Men nån utgång vet jag inte om det blir för min del eftersom jag för tillfället är lite pank! Resten av helgen vet jag som sagt inte riktigt vad jag ska hitta på, jag vet att jag borde börja packa inför min flytt! Så det blir nog enhel del sådant!

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe för kusin Magnus kommer snart hit och fikar lite!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sexparty har jag oxå varit på kan bli riktigt kul efter några glas :-) när jag var tyckte alla att det var lite pinsamt ibörjan men efter några glas vart det annat :-)

2008-11-07 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0