Ett steg i rätt riktning!

Nu är jag här igen, jag hoppas att ni blir lite glada över det : ) Jag måste börja med att säga att gårdagen inte blev så dålig iaf : ) Den blev till och med riktigt trevlig till slut! ..*hihi*..Tack vare mina underbara vänner och A!
Hur som hellst så är det en ny dag idag och det är den jag tänkte skriva lite om nu! På förmiddagen var jag som vanligt iväg på kursen, idag var det riktigt intressant och jag delade dessutom med mig av några erfarenheter jag inte tänkt dela med mig av! Men det känns ändå riktigt bra att jag gjorde det, ett steg i rätt riktning skulle man nog kunna kalla det : ) Innan kursen kom Monika förbi på lite morgon kaffe, riktigt nice! Dessutom var jag iväg på en välbehövd massage och akupunktur! Hon lyckades ta bort min migrän..Underbart : )

Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt, men något skoj hoppas jag på!
Jag återkommer kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va skönt det lät med massage,det skulle jag behöva känner ja :-)

2008-11-04 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0