Bränt några kalorier!

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag : ) Idag har jag nämligen promenerat enhel del, på kursen var vi bland annat ute och gick och efter kursen tiggde jag skjuts med Adde till Norslund eftersom jag var tvungen att handla lite på willys och i stället för att sen ta bussen hem så gick jag : ) Så förhoppningsvis har jag förbränt några kalorier..*hihi* Som ni förstår så har dagen mest bestått av att promenera, när jag kom hem så där lagomt genomfrusen så tog jag ett varmt och skönt bad och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på!? Jag hoppas på att det händer nåt kul idag! : ) Just nu sitter jag mest och dagdrömmer..*hihi* Men det kan ju vara rätt trevligt det med..*haha* 

Linnea, jag ska fixa utmaningen också : ) Det hoppas jag även att Cissi gör..*hihi*

Kommentarer
Postat av: C

Vilken utmaning? :O

2008-11-05 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0