"Bort Bort"

Va kallt det är..Jag sitter här framför datorn och huttrar! Idag har jag varit iväg på kursen, föreläsningen hade kunnat vara lite roligare..Det mesta visste man redan! Men det var ändå roligt att vara där! : )Efter kursen åkte jag hem och åt lite frukost, jag brukar nämligen inte få i mig någon på morgonen så frukosten käkade jag där runt halv ett i stället : ) Efter det så promenerade jag iväg till Jocke och Cissi för att sno deras bil då jag skulle hämta Dennis från skolan och Cappi från dagis! Dennis han blev glad av att se mig och följde gladeligen med mig, men Cappi däremot han hade så roligt på dagis att jag var tvungen att bära ut honom : ) Han hade bara några ord att säga till sin faster och det var "bort bort"..*Hihi* han är så go den killen, men till slut insåg han nog att det faktiskt var ganska kul att åka bil med faster! : ) När jag lämnade av pojkarna hemma hos dom så bytte jag några ord med Cissi och sen promenerade jag hem igen! Så lite motion har det blivit idag med : ) *duktig* Väl hemma igen så vilade jag mig lite i soffan framför Vänner på femman och nu sitter jag här vid datorn igen och har det ganska tråkigt! : ( Hoppas att jag får något kul att göra sen! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0