Attans:)

Go kväll : ) *hihi* Tänkte att jag skulle skriva några rader! Idag har det varit en rätt lång dag, vädret det bokstavligttalat suger! Men men, det är inte mycket man kan göra åt det : ) Det är helt enkelt bara att gilla läget! Dagen började med att jag var i väg på kursen, det var riktigt intressant och mycket givande idag! Efter kursen var jag till min sjukgymnast där jag fick akupunktur och massage! Attans va nålarna gjorde ont i dag men det kan nog bero på att jag inte var där förra veckan! Men efteråt kändes det jätte skönt, dock blev jag helt slut vilket jag brukar kunna bli efteråt! Så när jag kom hem så pratade jag lite i telefonen och sen däckade jag! Nu på kvällen har jag varit i väg och handlat, det var ruskigt halt på vägarna..Om ett tag ska jag hem till A och se på film, det ser jag framemot : ) Det är ett bra avslut på en lång dag!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0