Ett test, i brist på annat att göra!

1. Värsta känslan?

    Ångest..
2. Bästa känslan?

    Lycka och kärlek : )
3. Din första tanke när du vaknar?

    Det är ju lite olika! Men idag var det en hemlig tanke..*hihi*
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

    In The Morning
5. Har du någonsin varit kär?

    Ja, det har jag!
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

    Hemma i min lägenhet har jag ingenting, eftersom jag ska flytta! Men här hos mammi och pappi har jag en tavla 
    och två hyllor!
7. Vad har du under sängen?

    Jag har då inga damtussar iaf, för dom har jag precis damsugit bort! Men jag har en resväska där för till fället!
8. Ser på?

     Bra filmer, Sex and the City och Desperate Housewives!
9. Lyssnar på?

    Det mesta : )
10. Skriv nått smart!
    
Jag, skriva något smart? : )
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
    
Jag kan inte välja bara en, det finns några stycken!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

    Hej! Om du är vaken kan du väl ringa upp oss!
13. Vad vill du bli när du blir stor?

     Det vet jag men det är för tidigt att avslöja det : )
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

    Jag tror att dom skulle beskriva mig som väldigt förstående, snäll och dessutom lite galen..*haha*!
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

     Den var grymt svår! Det är svårt att välja!
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
     
Ledsen att behöva säga det, men jag har inte en aning!
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
    
Jag vill nog ha alla mina kroppsdelar kvar!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

      ?????????
19. Vad är du beroende av?

      Snus...

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0