Några svar!

OM JUST DIG

BOR : Falun
SMEKNAMN : Jossan, Josse och Faster

 HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON :
Japp, det har jag!
ÅNGRAT NÅGOT: Oooh ja
LJUGIT : Nej
SVIKIT NÅGON : Jag hoppas inte det!
KÄNT DIG SÄMST : Aaaaa
GRÅTIT : Japp
SKRATTAT : Jajjemen
VARIT SJUK : Jopp
VARIT UTOMLANDS : I wish!!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : Ja, det gör jag nog..Men det kan va skönt att släppa på trycket i bland!
SKRATTAR DU OFTA : Ja, ett gått skratt förlänger ju livet sägs det!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU : Öööö, lite rastlös!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN : Upp och Ner..

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja..

 KÄRLEK!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nja, jag vet inte riktigt jag?!
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Nej, det är jag inte!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID : Ja, absolut det gäller bara att hitta rätt person!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : Oooo jaaa!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN : Ja, kärlek är en underbar känsla!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Jag tycker att dom ska vara manliga!!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Jag vill nog ha både och!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Det spelar ingen roll!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT : Helt klart brunett!

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN : Blondie
ÖGONFÄRG : Blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG SÖT, VACKER : Ha ha, vilken fråga!
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL : Ojojoj, vilka frågor!
HAR DU LÅNGA NAGLAR : Japp, fast dom ska bli lite längre innan jag är nöjd!
SMINKAR DU DIG : Yes

Ja, nu har jag uppdaterat min blogg lite grann, som en liten julklapp till er : )  *hihi* Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Så jag avslutar med att önska er en riktigt GOD JUL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0