En riktig skit vecka!

Nu är jag tillbaka igen! Har inte haft nån vidare bloggglust den senaste veckan! Jag har inte direkt haft en av dom bästa veckorna i mitt liv.. Det har varit en tid med flera tråkiga och jobbiga händelser både för min egen del och för andras! En sak gjorde att jag varit så rädd för att något fruktansvärt skulle hända! Har aldrig känt så i hela mitt liv som jag gjorde då!

Dessutom har ännu en lögn uppdagats, men egentligen skiter jag i det! Det är bara det att jag blir så enormt arg att jag inte vet vart jag ska göra av ilskan! Det är inte så lätt när man inte är van att vara arg! Men en sak är säker och det är att jag HATAR lögner och jag törs nog faktiskt säga att jag hatar personen som kom med dom också! Det  finns några av er som vet vem jag pratar om!  Aja, skit samma! Var bara tvungen att skriva av mig lite..*haha*

Lika bra att jag slutar skriva nu innan jag varit allt för negativ..*haha* Och som "läraren" på kursen sa: " Det finns alltid dom som har det värre"..Där fick han till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0